Trzy najpopularniejsze trendy w projektowaniu wizytówek

Interaktywne wizytówki
Interaktywne wizytówki

1. Interaktywne wizytówki

Interaktywne wizytówki stały się przedmiotem pożądania w 2011 i 2012 roku i trend ten pozostał bardzo silny do dziś. W przyszłości niewątpliwie zostanie on jeszcze bardziej zrewolucjonizowany dzięki zastosowaniu drukarek 3D. Należy przypuszczać, że coraz więcej osób będzie chciało się wyróżnić zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym dzięki kreatywnym i wielofunkcyjnym  interaktywnym wizytówkom.

2. Zindywidualizowane wizytówki

Ten trend prawdopodobnie nigdy nie wyjdzie z mody. Szczególnie w środowiskach twórczych i artystycznych, w których wyobraźnia bez granic i oryginalność są wysoko cenionymi atutami, posiadanie unikatowej wizytówki może decydować o przyszłej karierze czy awansie. Możliwości wyróżnienia się są niezliczone – wybór materiału i techniki druku, kształt, rozmiar, rozkład i grafika mogą skutecznie podkreślić indywidualny rys jej właściciela.

3. Bilety wizytowe

Ten nawiązujący do przeszłości trend ma w sobie pewną ekscentryczność i staroświeckość, która nie pozwala zapomnieć o właścicielach takich biletów, co szczególnie przemawia do aspirujących twórców i projektantów. Do  ich wykonania wykorzystuje się tradycyjny druk typograficzny nazywany z ang. letterpress. Jest to technika druku wypukłego z głębokim tłoczeniem,  który nadaje wizytówce niezwykle luksusowy i elegancki wygląd. Do ich produkcji stosuje się specjalny, bezdrzewny papier, wykonany w całości z włókien bawełny.