Skup się na kliencie
Dla każdej firmy największym sukcesem, a zarazem elementem, który zapewnia jej rację bytu, jest posiadanie sporej rzeszy klientów. To w naszej gestii jako usługodawcy jest zarówno dbanie o pozyskiwanie tych nowych, jak i zadowolenie korzystających już z naszych usług osób. Dlatego musimy …
Życiorys na wagę pracy
O tym, że wizytówka świetne pomaga w prezentacji własnej osoby wie chyba każdy, ale jeśli chodzi o prezentację na rozmowie kwalifikacyjnej, to może się przydać coś więcej. Czy bogate CV i pewność siebie wystarczą? Przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej to podstawa otrzymania …
A to ci ciekawe wizytówki!
Społeczeństwo zmediatyzowane, w jakim obecnie żyjemy, nastawione jest głównie na odbiór graficzny. Znacznie lepiej na wyobraźnię działają nam obrazy, filmy, multimedialne prezentacje. Obejmuje to większość branż na rynku, także wizytówki, które stają się coraz bardziej kreatywne i nietypowe, by zostać zapamiętane przez …
Zabawa wizerunkiem
Jeżeli korzystasz z koloru żółtego w promowaniu swojego biznesu, powinieneś zapoznać się z zakresem emocji, jakie może wywołać. Dzięki temu wiadomość wysyłana przez twoją markę może stać się bardziej spójna. Żółty to radosny kolor, kojarzony z zabawą i sielanką. Z punktu …
Zbuduj sobie markę
Startując na rynku pracy, nie tylko jako pracownik, ale także pracodawca, musimy zadbać o odpowiedni wizerunek firmy. Personal branding, czyli budowanie naszej reputacji, to ciągle mało znany w Polsce termin, ale jak się okazuje, bardzo istotny. Czym jest personal branding? …
Jak płachta na byka
Skrajne emocje na granicy widzialnego spektrum. Wobec tego artykułu nie możesz przejść obojętnym! Rozterki designera Tworzenie wizytówki, jest czymś więcej niż tylko umieszczeniem swoich danych na kartoniku. Decydując się na konkretny wzór, wybierasz też zestaw kolorów, które wpisują się w identyfikację graficzną …
Wielbłądy, czyli 5 rzeczy, których NIE powinieneś robić, tworząc swoją wizytówkę
Co prawda, już pisaliśmy na naszym blogu o podstawowych błędach popełnianych przy tworzeniu wizytówek, ale dobrych rad nigdy dość. Dlatego dzisiaj mówimy o kolejnych wielkich błędach zdarzających się przy projektowaniu kart biznesowych. Wielki błąd nr 1. Twoja wizytówka ma zły rozmiar. …
3 reguły psychologii percepcji, czyli jak zoptymalizować swoją wizytówkę
Nie ma perfekcyjnego przepisu na to, aby to nasza wizytówka została dostrzeżona i zapamiętana, jednak psycholodzy percepcji wyróżnili kilka prostych zasad, które zwiększają prawdopodobieństwo zobaczenia wysyłanego przez nas przekazu. Od lat wykorzystywane są przez twórców reklam. Nic nie stoi na przeszkodzie, by …
Pułapki uśpionego umysłu
Większość rzeczy, które myślimy o sobie nawzajem w trakcie pierwszego spotkania, bierze się z… niemyślenia. Kreowanie własnej marki starsze niż Potop Personal branding, czyli kreowanie osobistej marki, w Polsce zazwyczaj kojarzone jest wyłącznie z życiem politycznym i strategiami marketingowymi. Takie podejście powinno …