Świąteczna wizytówka
December 29, 2013Każdego roku gdy zbliżają się Święta Bożego Narodzenia, zewsząd otaczają nas ich symbole: na plakatach, ulotkach, katalogach, billboardach, w witrynach sklepowych… Wszystko po to, aby zachęcić nas, klientów do kupowania więcej niż zwykle.
Bożonarodzeniowy marketing nie jest niczym złym i wszyscy zdążyliśmy się do niego przyzwyczaić. Pozwalamy więc zarabiać sklepom i wielkim centrom handlowym kupując góry prezentów. W tym roku zachęcamy was, aby uszczknąć z niego coś dla siebie – wykorzystać świąteczną porę do wypromowania swojego biznesu za pomocą wizytówki.
Najważniejszą funkcją wizytówki jest sprawienie, aby nasze nazwisko i nazwa firmy zostały trwale zapamiętane przez przyszłych i aktualnych kontrahentów. Jednym ze sposobów na wyróżnienie naszej wizytówki z morza innych, podobnych do siebie, jest wydrukowanie wizytówek o tematyce świątecznej. Na widok wizytówki nawiązującej do ukochanych przez wszystkich Świąt Bożego Narodzenia, klienci będą nas postrzegać jako wyjątkowych i wartych zapamiętania, a gdy przyjdzie czas składania zamówienia lub skorzystania z usług konkretnego fachowca, nasza firma z pewnością odtworzy się w ich pamięci jako pierwsza.
Pomimo tej wiedzy, nadal bardzo mało firm decyduje się na drukowanie wizytówek o tematyce świątecznej. Jest tak prawdopodobnie dlatego, że wiele firm zamawia hurtowe ilości wizytówek, w tysiącach sztuk, naraz i rzadko je modyfikuje. To wielka szkoda, bo ceny wizytówek nigdy nie były tak niskie jak obecnie i dodrukowanie kilkudziesięciu lub kilkuset wizytówek z przeznaczeniem tylko na Święta nie jest wielkim obciążeniem dla budżetu firmy, natomiast korzyści płynące z takiej formy promocji są nieporównywalnie większe.