Jak sprawić, aby nasza wizytówka była niezapomniana.
November 08, 2013Mimo, że wizytówka jest niewątpliwie najlepszym przyjacielem każdego przedsiębiorcy i niezbędnym narzędziem marketingowym, wiele osób traktuje ją „po macoszemu” – wymieniając ją niemal automatycznie z innymi, nie przywiązując do niej należnej jej wagi, nie okazując dumy z niej, a więc tym samym z naszej własnej pracy. Czas to zmienić!
W tym celu spróbujmy wykonać następujące ćwiczenie, które wzmocni nasze poczucie wartości i pewności siebie, a innym nie pozwoli zapomnieć o naszej wizytówce i działalności. Sięgnijmy do kieszeni po jedną z naszych wizytówek, przyjrzyjmy się jej dokładnie i wypowiedzmy na głos następującą afirmację:
Oto moja wizytówka. Jest wiele wizytówek, ale żadna nie jest taka jak moja, bo nigdzie nie ma nikogo takiego jak ja. Moja wizytówka nie jest formalnością. Nie jest kawałkiem papieru zawierającym moje imię i nazwisko oraz dane kontaktowe. I nie jest jeszcze jedną z wielu rzeczy, które trzymam w kieszeni. Moja wizytówka jest najważniejszym narzędziem networkingu – pozwala mi nawiązywać nowe kontakty zawodowe, wzmacniać moją pozycję na rynku, pracować na mój profesjonalny wizerunek wśród potencjalnych pracodawców i partnerów. Jest odzwierciedleniem mojej osobistej marki i misji mojego biznesu.
KOCHAM moją wizytówkę. I nie mogę się doczekać, aż ktoś mnie o nią poprosi. Ponieważ kiedy tak się stanie, znajdę sposób, by wraz z wizytówką przekazać tej osobie moje wartości.